משלוחים

משלוח עד הבית בתוספת 25 ש"ח.

המשלוח יגיע לכתובת המבוקשת עד 3 ימי עסקים.

*איסוף ממשרדינו בחולון-ללא תשלום, בתיאום מראש.

 

משלוחים לחו"ל

משלוח לחו"ל בתוספת 100 ש"ח.

המשלוח יגיע לכתובת המבוקשת עד 10 ימי עסקים.

*במידה ותרצי להחזיר את הפריט, עלות משלוח ההחזרה הינו על חשבון הלקוחה.

*כל הכתוב במדיניות ההחלפות וההחזרות הנ"ל תקף גם למשלוחים לחו"ל.

 

החלפות והחזרות

במקרה שתחליטי להחליף מוצר או להחזיר מוצר, צרי קשר עם שירות הלקוחות (בטלפון/וואטס אפ /במייל) על מנת שנשלח לך שליח אשר יאסוף את החבילה חזרה.                           

החזרה/החלפה ללא תשלום. (החלפה שניה מאותה הזמנה בתוספת 25 ש"ח)

אנו נעדכן אותך במייל ברגע שהחבילה תגיע אלינו.

*ישנה אפשרות להחלפה/החזרה במשרדינו בחולון-ללא תשלום, בתיאום מראש.

במקרה בו המוצרים הוחזרו על ידי חברת השליחויות עקב  אי איסוף המוצרים או במקרה בו הזנת פרטים שגויים או חסרים או בכל מקרה אחר שאינו תלוי בדרים קצ'ר – המשלוח ישלח אליך פעם אחת נוספת, בהתאם לבקשתך, בתוספת דמי משלוח נוספים.

ליצירת קשר עם שירות הלקוחות:    טלפון:053-5111223  במייל: [email protected]

הערות:

* ימי שישי, שבת וערבי חג ויום ההזמנה אינם נחשבים כימי עסקים.

 

 הנחיות להחזרת פריט

יש לוודא שעברו פחות מ-14 יום מקבלת החבילה ושלא נעשה בפריט כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, התווית הבגד ותווית המחיר שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם.

פריטים שנקנו במבצע- ניתן להחזיר עד שבוע מיום קבלתם. במקרה בו ההחזרה בוצעה שלא בעקבות פגם או אי התאמה, מכוח תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)ייגבו דמי ביטול  בשעור 5% מגובה העסקה ועד 100 ש"ח לפי הנמוך מבניהם . על פריט שנרכש בסכום שקטן מ-50 ש"ח, לא ניתן לקבל זיכוי כספי, אלא קופון ללא תוקף באתר.

השלב הבא הוא למלא את טבלת ההחזרות המצורפת לחבילה:

– יש לציין את סיבת ההחזרה: 1 מידה קטנה | 2 מידה גדולה | 3 לא כמו שנראה באתר | 4 גזרה לא מתאימה | 5 לא לטעמי | 6 לא נוח | 7 פריט פגום | 8 איכות. 

– יש לבחור בדרך שבה תרצי שנזכה אותך: קבלת קופון באתר ללא מגבלת זמן או זיכוי אמצעי התשלום בו השתמשת ברכישה.

 

בכל שלב ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שישמח לסייע בטל׳ 053-5111223 או במייל [email protected].

 הערות:

* את הזיכוי הכספי תקבלי בכפוף למדיניות חברת האשראי ולא יאוחר מ28 יום מיום הגעת הפריט אל משרדינו, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך.

 *לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.

* החזרת פריטים שנרכשו באמצעות קופון באתר יזוכו על ידי החזרת הקופון לתוקף באתר.

* לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מחליפה/סט , רק את החליפה/סט כולו/ה על כל פריטיו/ה אלא גם כן חלקי החליפה נמכרים גם בנפרד

  ובמקרה כזה, הפריט שנשאר אצלך יחשב לפי מחירו כפריט בודד באתר ותזוכי על היתרה.

* ניתן לבצע החלפה מאותה הזמנה – פעמיים בלבד.

* יובהר כי בעלות המשלוח תנוכה מסך הזיכוי.

* בקשה להמרת קופון לרכישה באתר לזיכוי כספי תתקבל עד שבועיים מיום מתן הקופון הראשוני בפועל.